var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=12489;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("ברוכים הבאים לפורום פורטל הדף היומי","")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","62"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("12489","0","ר"ש אומר הוכשרו בשחיטה.","30/07/11 23:50","כח תמוז","תשע"א","23:50","המכריע","הביאור משום דכל ענין הכשר דביאת מים הוא משום דזה מה דמשוי ליה לאוכל. ולכן ס"ל לר"ש דזה יכול להיעשות אשווי אוכלא ע"י שחיטה עצמה כמו דמהני להתיר. ואכמ"ל.","199","","4661","True","True","False","","936","212.76.119.88","0","0","חולין|לג ע"א",""),new Message("12516","12489","זאת מנין לך?!","31/07/11 15:39","כט תמוז","תשע"א","15:39","איתן","מנין לך שהכשר ביאת מים הוא בגלל שזה מה דמשוי ליה לאוכל?
תמיד חשבתי שזו גזה"כ.
יש בזה הרבה פרטים, אתה בטוח שהם מסתדרים לפי הטעם הזה?
כגון שאף אם התייבש - איזה הכנה לאכילה יש בזה?
ולא רק מים אלא גם יין, דבש [דבורים], שמן, טל, חלב ואף דם(!). האמנם?!
ומדוע מים שבבורות שיחין ומערות אינם מכשירים, אלא אם מילאן לשימושו?
ועוד.

והאם זה בגלל שר"ש דורש טעמא דקרא?","123","","4660","True","True","False","","232","31.44.129.59","0","12489","חולין|לג ע"א",""),new Message("12521","12516","הלכה רווחת היא בישראל","31/07/11 19:27","כט תמוז","תשע"א","19:27","המכריע","ומקורה במס' חולין להלן קיח.פירות שלא הוכשרו כתנור שלא נגמרה מלאכתו. ורש"י שם שזה הגמר מלאכה שלהם. ועי' חינוך מצוה קס שקירב אל הדעת, דהיינו משום דכך הדרך לשטוף מלכלוך לכך הכלילה התורה בכולן שלא יקראו אוכל עד שיורחצו במים.
ובאחרונים בנו על זה בניינים רבים.","199","","4660","True","True","False","","156","95.86.70.158","0","12489","חולין|לג ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82634);