var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=12765;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("הודעה למגידי שיעורים ולמשתתפי השיעורים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=638")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","62"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("12765","0","בסוגיא דניקבה הגרגרת.","11/08/11 01:11","יא אב","תשע"א","01:11","המכריע","א. דאישתמיטתיה. פי' רש"י להאי מקשה. קצ"ב הלא ר' ירמיה נתפרש שמו ומדוע לא כ' רש"י לר' ירמיה.

ב. ניטלה רצועה. פי' רש"י לאורכה של גרגרת. צ"ב אי לרחבה שאני.

ג. מקפלו ומניחו וכו'. עי' היטב רש"י וכוונתו שחותך עם מסגרת סביב הנקבים כדי להחזיק, אבל מניח רק הנקבים וביניהם. ומש"כ בין הנקבין והשלם שנראה כפילא, כוונתו היא בין שניהם יחדיו הנקבין ומה שביניהם, אבל סביבם חתך רק להחזיק. ויל"ע אי מניח ומכניס לחשבון גם את את דופני הקנה.

ד. ידעין חברין בבליא. עירש"י. ואפ' דריו"ח בא לומר דאם רב מסתמך על מסורת מדינחאה, א"כ יש לנהוג כך לבני בבל, אבל כיון דר' יונתן הבבלי ג"כ כוותי א"כ לכו"ע יש לנהוג כמסורת א"י ורב הוא דלא גמר זאת מרבו וטעה מסברא.

ה. מטבעת הגדולה. עי' רש"י דאי"ז להלכה. וכדרכו לפסוק. ובדף זה מצינו עוד פסקים, תיקו דאנסה עצמה דלחומרא, בעמ' ב' דקנה דריאה כריאה כל"ק. תיקו דאין יכול לעמוד מפני כבדו.

ו. שתי צלעות. צ"ב מה צריך זאת הכהן, ואולי הכוונה עם בשר שדבוק בהן.","199","","4650","True","True","False","","839","31.44.134.85","0","0","חולין|מה ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82640);