var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=14404;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("לוח דף יומי לשימוש באאוטלוק או בג'ימייל","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=21228")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","69"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","61"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("14404","0","בסוגיא דכולל ומוסיף","06/10/11 12:59","ח תשרי","תשע"ב","12:59","המכריע","א. שפיר קאמרי ליה רבנן. לכ' מכיון שזו סוגיא מצוטטת היה נכון לומר והוינן בה. בתשובה ואמר רבא, רש"י כדרכו כותב ואמר גרסינן. מיהו הא קשיא לי הרי רבא עצמו הוא העונה אצלינו ר' יוסי הגלילי והוא המביא את הסוגיא ואיך יאמר אמר רבא. כנראה הוא באמת אמר ואמרי, והגמרא תירגמה.

ב. (קא:) שבת ויוהכ"פ. מענייני דיומא ממש, לא רק יוהכ"פ אלא שחל בשבת.

יש כאן מקום עיון למ"ד (רה"ג למאי דאפכן) אחת, איזו אחת שבת או יוכ"פ. ולהלן מסקי' דשלח משמיה דר' יוחנן מיירי בשבת שאינו יוכ"פ אמיתי, שם ברור שאחת זו שבת, אבל כאן צל"ע. ובאמת בכל "בת אחת" למ"ד דאין איסור חל על איסור, איזה מהם חל, ואין לומר דאף אחד לא חל, עי' רש"י ד"ה סוף סוף. ואכמ"ל בזה.","199","","4593","True","True","False","","843","212.179.87.180","0","0","חולין|קא ע"א",""),new Message("14405","14404","לכאורה","06/10/11 14:28","ח תשרי","תשע"ב","14:28","דוד כוכב","היה מקום לומר דיוה"כ קדים, לדעת הרמב"ם והגר"א שיש תוספת יו"כ ואין תוספת שבת.
אלא שמוכח אצלנו בגמרא שכניסתן בבת אחת, הוי אומר שהתוספת אינה ממין העיקר.
תדע, שנלמד מהפסוק (ויקרא כג, לב) וְעִנִּיתֶם אֶת נַפְשֹׁתֵיכֶם בְּתִשְׁעָה לַחֹדֶשׁ בָּעֶרֶב, "מתחיל ומתענה מבעוד יום" (מסכתות ראש השנה דף ט ע"א; ויומא דף פא ע"ב). הרי שנקרא תשיעי ולא עשירי.

לְמָחָר יִהְיֶה הָאֹת הַזֶּה (שמות ח, יט).","125","","4593","True","True","False","","106","95.86.81.153","0","14404","חולין|קא ע"א",""),new Message("14427","14405","על התוספת אין כרת","07/10/11 00:41","ט תשרי","תשע"ב","00:41","איתן","ברור שתוספת יוה"כ לא נחשבת שיו"כ נכנס קודם, כי התוספת היא עשה ואין עליה כרת. גם אין לה שיעור.","123","","4592","True","True","False","","249","213.151.42.72","0","14404","חולין|קא ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82634);