var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=18689;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("ברוכים הבאים לפורום פורטל הדף היומי","")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","69"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","61"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("18689","0","הסבר איפה מתחילה הברייתא ואיפה נגמרת","19/04/12 10:30","כז ניסן","תשע"ב","10:30","אור הנשמה",""ת"ר (ויקרא יט, לב) "מפני שיבה תקום" יכול אפילו מפני זקן אשמאי? תלמוד לומר "זקן" - ואין זקן אלא חכם שנאמר (במדבר יא, טז) "אספה לי שבעים איש מזקני ישראל". רבי יוסי הגלילי אומר אין זקן אלא מי שקנה חכמה שנאמר (משלי ח, כב) "ה' קנני ראשית דרכו". יכול יעמוד מפניו ממקום רחוק? תלמוד לומר "תקום והדרת" - לא אמרתי קימה אלא במקום שיש הידור. יכול יהדרנו בממון? תלמוד לומר "תקום והדרת" - מה קימה שאין בה חסרון כיס, אף הידור שאין בו חסרון כיס. יכול יעמוד מפניו מבית הכסא ומבית המרחץ? תלמוד לומר "תקום והדרת" - לא אמרתי קימה אלא במקום שיש הידור. יכול יעצים עיניו כמי שלא ראהו? תלמוד לומר "תקום... ויראת" - דבר המסור ללב נאמר בו (ויקרא יט, יד) "ויראת מאלהיך". רבי שמעון בן אלעזר אומר מנין לזקן שלא יטריח? ת"ל "זקן... ויראת". איסי בן יהודה אומר מפני שיבה תקום - אפילו כל שיבה במשמע."
א. איפה מתחילה הברייתא ואיפה נגמרת? האם כל הקטע הוא ברייתא?
ב. האם יש כאן מימרא (האם מימרא זה ציטוט של רב אמוראי או ?)

אודה לעזרה","263","","4397","True","True","False","","1115","77.125.145.170","0","0","קידושין|לב ע"ב",""),new Message("18691","18689","בבקשה","19/04/12 10:36","כז ניסן","תשע"ב","10:36","הראל","[א]
כל מה שציטטת זו ברייתא - מהמילה "מפני" ואילך עד המילה "במשמע".
המילה "ת"ר" (=תנו רבנן) מורה לנו על כך שהגמרא מצטטת כעת ברייתא.

(ברייתא - הכוונה למקור תנאי שלא נמצא במשנה)

[ב]
"מימרא" - הכוונה היא לקטע אמוראי.
בקטע שלעיל אין קטע אמוראי.","46","","4397","True","True","False","","253","84.229.187.104","0","18689","קידושין|לב ע"ב",""),new Message("18697","18691","תודה רבה רבה","19/04/12 12:11","כז ניסן","תשע"ב","12:11","אור הנשמה","","263","","4397","False","True","False","","79","77.125.145.170","0","18689","קידושין|לב ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82634);