var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=19479;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("הודעה למגידי שיעורים ולמשתתפי השיעורים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=638")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107140","הצעה לספירות הפסוקים של אזהרה בגר בתורה","jklein","06/05/24 22:59","705","76"),new MostViewed("107151","למה אימצת את עצמך כך לקרוא דף שאתה...","לינקוש","08/05/24 11:52","58","69"),new MostViewed("107150","הגהות הגר"א ב"מ ע","אוריאל שלמוני","08/05/24 10:31","605","42")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("19479","0","הערה לנדה דף יא","03/06/12 00:16","יג סיון","תשע"ב","00:16","המכריע","צריכה להיות בודקת חוץ מן הנדה וכו'. הנה דם טוהר שוה לשניהם, דאינה צריכה לא בדיקות שחרית וערבית ולא בדיקות של תשמיש. ונדה ממעטה מבדיקות, וכמובן שאין שייך למנותה גבי משמשת כיון דאסורה לשמש, והא דלא ממעטין בתולה מבדיקות שחרית וערבית, עי' קצת ברש"י וביותר בסוגיא בעמ' ב'.

ומש"כ רש"י דאינה צריכה בדיקה אחר תשמיש משום דאף אם ישתנו דמיה נתלה בתשמיש, אף דאין זה מבאר מדוע לא תבדוק קודם תשמיש, עי' רש"י להלן דכיון דלא מחייבים לאחר תשמיש לא חייבו רק לפני.","199","","4362","True","True","False","","1044","85.130.221.217","0","0","נידה|יא ע"א","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82784);