var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=25604;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("למי שלא לומד דף יומי","http://daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=31807")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","62"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("25604","0","בעניין דופן עקומה","13/12/12 19:51","כט כסלו","תשע"ג","19:51","רועי אלימלך","אפשר להגיד דופן עקומה רק במקרה שהדופן (במקרה שלנו איצטבא) קרובה לקיר שנגדה פחות מ4 אמות? (אז זאת אומרת שבסוכה גדולה אי אפשר להגיד דופן עקומה?) ומתחת לדופן שכאילו מתעקמת מותר לשבת שם ולברך?","359","","4160","True","True","False","","943","109.186.47.251","0","0","סוכה|ד ע"א",""),new Message("25606","25604","תשובות","14/12/12 15:30","א טבת","תשע"ג","15:30","דוד כוכב","נכון, דופן עקומה כשרה רק עד ד' אמות. לכן אם הדופן שממול רחוקה יותר מד' אמות מהאיצטבא (שבה הגובה עד לסכך הוא פחות מעשרים אמה), אותה דופן נחשבת לחסרה.

מתחת לדופן העקומה לא ניתן לאכול ולישון (ובמקרה פה - תחת הסכך הגבוה יותר מעשרים אמה).","125","","4159","True","True","False","","126","212.76.105.35","0","25604","סוכה|ד ע"א",""),new Message("25608","25606","שכינה למעלה מ10","15/12/12 20:08","ב טבת","תשע"ג","20:08","רועי אלימלך","נדון בהמשך ששכינה לא יורדת מתחת לעשרה ומשה ואליהו לא עלו לשמים א. למה דווקא הם היו עוד אנשים שבחייהם עלו לשמים ב.בהמשך כתוב שה' השרה את שכינתו על משה(בעניין משה שלא עלה לשמיים) ואז הגמרא רצתה להוכיח שמשה כן עלה לשמיים שהרי כתוב שה' השרה שכינתו עליו וה' לא משרה שכינתו מתחת ל10 טפחים הגמרא תירצה למטה מ10 ואפשר לשאול אם כך אתה רואה שהשכינה כן ירדה למתחת ל10!","359","","4158","True","True","False","","145","89.139.48.157","0","25604","סוכה|ד ע"א",""),new Message("25616","25608","תשובות","15/12/12 23:52","ב טבת","תשע"ג","23:52","דוד כוכב","א. רק במשה ואליהו מפורש בפסוקים שעלו למרום.
ב. הגמרא עצמה שואלת שאלה זו: "מכל מקום מאחז פני כיסא כתיב! - אישתרבובי אישתרבב ליה כסא עד עשרה, ונקט ביה". כלומר שהשכינה לא ירדה מתחת לעשרה טפחים, אלא שקצה הכסא שהשתרבב בדיוק עד לעשרה וניתן היה לתופסו.","125","","4158","True","True","False","","139","212.76.105.35","0","25604","סוכה|ד ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82640);