var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=2901;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("ברוכים הבאים לפורום פורטל הדף היומי","")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","62"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("2901","0","שוב - הגהה נצרכת","06/07/10 22:10","כד תמוז","תש"ע","22:10","שאינו יודע לשאול","(הסוגיה מתחילה ב-ט ע"ב)

אשכחן שעירי ראשי חדשים דמכפרי על טהור שאכל את הטמא
שעירי רגלים דמכפרי על שאין בה ידיעה לא בתחלה ולא בסוף מנלן
כדאמר ר' חמא ברבי חנינא שעיר ושעיר ה''נ שעיר ושעיר ואיתקוש שעירי הרגלים לשעירי ראשי חדשים מה שעיר דראש חודש במילתא דקודש מכפרי אף שעירי רגלים במילתא דקודש מכפרי
וכי תימא ניכפרו אדראש חדש הא אמרינן אותה אותה נושא עון ואין אחר נושא עון
וכי תימא ניכפרו אדיום הכפורים הא אמרי' אחת בשנה כפרה זו לא תהא אלא אחת בשנה אמאי מכפרי
אי על שיש בה ידיעה בתחלה ויש בה ידיעה בסוף האי בר קרבן הוא
אי על שיש בה ידיעה בתחלה ואין בה ידיעה בסוף האי שעיר הנעשה בפנים ויום הכפורים תולה
אי על שאין בה ידיעה בתחלה אבל יש בה ידיעה בסוף האי שעיר הנעשה בחוץ ויום הכפורים מכפר
על כרחך אינו מכפר אלא על שאין בה ידיעה לא בתחלה ולא בסוף


בדקדוקי סופרים בהערה באות ב הביא שבכ"י פ' ליתא לתיבות המודגשות לעיל, וכך הכל מובן היטב.
לולי זה - לא ברור לי איך להבין את הסוגיה.","48","","5050","True","True","False","","1388","77.127.175.199","0","0","שבועות|י ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82634);