var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=33153;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("דף יומי - יתרונות מול חסרונות","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=729")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","63"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","46"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","34")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("33153","0","קושי ברש"י דז' טפחים","06/02/14 17:58","ו אדר א","תשע"ד","17:58","לומד א","רש"י בריש העמוד מתקשה "ואי אפשר לשבעה ב נים בשבעה טפחים", ותוס' מנסה לתרץ בדרכו. ונשאלת השאלה- למה צריך לומר שכל הבנים ישבו יחד בז' הטפחים, והא לכ' אפשר לומר שהיו נכנסים ויוצאים, וכל פעם היו שם רק כמה מהם?!","250","","3736","True","True","False","","876","213.151.36.118","0","0","סוכה|ג ע"א",""),new Message("33160","33153","אמא רוצה שכל הבנים יהיו יחד איתה בחג","06/02/14 20:38","ו אדר א","תשע"ד","20:38","דוד כוכב","והמלכה ודאי תעשה סוכה הראויה לכך.","125","","3736","True","True","False","","106","95.86.122.76","0","33153","סוכה|ג ע"א",""),new Message("33166","33160","הבנים יחד אתה","06/02/14 21:50","ו אדר א","תשע"ד","21:50","לומד א",""איהי יתבא בקיטוניות משום צניעותא", ולכ' היה מקום לומר שבניה היו נכנסים ויוצאים מהקיטוניות לסוכה המרכזית
אמנם כנראה אתה צודק (כי הגמ' לא סברה כמוני)","250","","3736","True","True","False","","66","213.151.36.118","0","33153","סוכה|ג ע"א",""),new Message("33234","33160","ומה עם האמהות של עכשיו?","09/02/14 17:57","ט אדר א","תשע"ד","17:57","קותי","הן אינן רוצות? או שדחקנו אותן החוצה?
או שלא מתחשבים בהן יותר מידי.","217","","3733","True","True","False","","191","79.179.56.247","0","33153","סוכה|ג ע"א",""),new Message("33206","33166","עכשיו ראיתי שמפורש בתוספתא","08/02/14 20:23","ח אדר א","תשע"ד","20:23","דוד כוכב","תוספתא מסכת סוכה (ליברמן) א הלכה א:
"אמ' להם והלא שבעה בנים תלמידי חכמים היו לה וכולן שרויין בתוכה".","125","","3734","True","True","False","","123","95.86.122.76","0","33153","סוכה|ג ע"א",""),new Message("33224","33206","כך מובא בירושלמי","09/02/14 09:20","ט אדר א","תשע"ד","09:20","בתר ממוצע","ולכאורה יוצא שלפי הירושלמי פשוט הדבר שכולם היו גדולים כי הרי הם תלמידי חכמים","138","","3733","True","True","False","","158","2.55.129.233","0","33153","סוכה|ג ע"א",""),new Message("33239","33234","אין הבדל","09/02/14 22:21","ט אדר א","תשע"ד","22:21","דוד כוכב","גם הן רוצות.
לכן אותן שיכולות, כגון מלכות וגבירות, בונות לעצמן סוכות גדולות כדי שכולם יוכלו להכנס.","125","","3733","True","True","False","","104","95.86.122.76","0","33153","סוכה|ג ע"א",""),new Message("33241","33239","חשבתי שלבעל יש חובה לשמח את אשתו בחג","09/02/14 22:30","ט אדר א","תשע"ד","22:30","קותי","יתכבד ויבנה סוכה גדולה וגם אשתו תסב עמו בסוכה","217","","3733","True","True","False","","208","79.179.56.247","0","33153","סוכה|ג ע"א",""),new Message("33244","33241","שו"ע או"ח תרלט, ב ברמ"א","09/02/14 22:45","ט אדר א","תשע"ד","22:45","דוד כוכב","הגה: ומה שנוהגין להקל עכשיו בשינה, שאין ישנים בסוכה רק המדקדקין במצות...
ולי נראה משום דמצות סוכה איש וביתו, איש ואשתו כדרך שהוא דר כל השנה, ובמקום שלא יוכל לישן עם אשתו, שאין לו סוכה מיוחדת, פטור; וטוב להחמיר ולהיות שם עם אשתו כמו שהוא דר כל השנה, אם אפשר להיות לו סוכה מיוחדת.
","125","","3733","True","True","False","","175","95.86.122.76","0","33153","סוכה|ג ע"א",""),new Message("33250","33244","אשרי, שהארת את עיני","10/02/14 10:04","י אדר א","תשע"ד","10:04","קותי","עוד הוכחה שכל נתיבותיה שלום","217","","3732","True","True","False","","188","79.179.56.247","0","33153","סוכה|ג ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82598);