var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=36447;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מכיר סיפור לחיזוק לומדי הדף היומי?","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=19605")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","76"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","69"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","62")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("36447","0","סיכום מגילה דף כ","01/08/14 00:24","ה אב","תשע"ד","00:24","המכריע","","199","doc","3565","False","True","False","","1043","95.86.99.89","0","0","מגילה|כ ע"א","0-doc"),new Message("36448","36447","הפנייה להערות מסויימות","01/08/14 00:32","ה אב","תשע"ד","00:32","המכריע","הערה 1.
האם רבי יהודה חולק על היסוד שאין מביאין ראיה מן הקטן?

הערה 7
האם בעל קרי שראה קרי בלילה אינו יכול לטבול עד שיאיר היום?
(אולי הסוגיא בתמיד נוגעת לזה).

הערה 11
מדוע פירטו במשנה מוספין שזמנן ביום, הרי זה כלול לכאורה בכל דיני הקרבן שחיטה קבלה וזריקה שזמנן ביום שנמנו בנפרד.
(אולי זה רק לצורך הילפותא לתפילת המוספין).

הערה 15.
רש"י טרח לבאר מדוע מליקה נלמדת מביום צוותו וגו', או משום דתוך כדי מליקה מתקיימת הזאה שהיא הקרבה, או משום דמליקה היא הכשר קרבן לעיכובא. משמע שעצם המליקה מצד עצמה אינה נכללת בלשון להקריב את קרבניהם. וצ"ב מדוע.

הערה 17
תמיהה על תוס' מדוע כתבו דשופר הוא זכר למקדש.","199","","3565","True","True","False","","189","95.86.99.89","0","36447","מגילה|כ ע"א",""),new Message("36449","36448","פינתו של המכריע","01/08/14 00:35","ה אב","תשע"ד","00:35","המכריע","הביאו את הפסוק של חצים עושים במלאכה (מלאכת בניית החומות) וחציים מחזיקים ברמחים.

הדף הוא של ד' אב.

ביום זה מפורש בכתוב שהחלו שבי ציון להעלות ארוכה לחומות ירושלים !","199","","3565","True","True","False","","274","95.86.99.89","0","36447","מגילה|כ ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82645);