var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=38624;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מעלת הפורום - ע\"פ ר' נחמן מברסלב","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=348")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107155","אדם שכר רכב באילת ","מנחת טנא","13/05/24 00:58","49159","57"),new MostViewed("107157","הגהות הגר"א בבא מציעא עא, עב, עג","אוריאל שלמוני","13/05/24 17:21","605","38"),new MostViewed("107177","הערה ברש״י","שמואל דוד","16/05/24 05:35","595","30")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("38624","0","וכולן מזנות ותולות בבעליהן","29/01/15 22:55","ט שבט","תשע"ה","22:55","עם הארץ","קצת תמוה לסיים את פרק ״האשה שלום״ בברייתא זאת, עכ״פ למה האשה צריכה להעדיף להשאר נשואה ולזנות , הרי העונש חמור ?","248","","3397","True","True","False","","1078","184.32.252.144","0","0","יבמות|קיז ע"א",""),new Message("38625","38624","כמובן שאינה "צריכה" לעשות כן","29/01/15 23:23","ט שבט","תשע"ה","23:23","דוד כוכב","ודאי שמדובר באיסור חמור.
הגמרא רק מספרת שדרך נשים לחפוץ להנשא אף אם יהיה זה גבר מכוער ביותר, ואף אם ממילא הולכות הן אחר תאוות יצרן לזנות עם גברים נאים יותר.","125","","3397","True","True","False","","186","164.138.114.73","0","38624","יבמות|קיז ע"א",""),new Message("38661","38624","רש"י בכתובות דף עה מאיר את עינינו","02/02/15 17:16","יג שבט","תשע"ה","17:16","אלף בית רשי","רש"י:
וכולן מזנות ותולות בבעליהן. כל אלו שבעליהן שפלים ומראות להם חבה אינו אלא שמזנות תחתיהן וכשמתעברות הן תולות את העובר בבעל [ונוח להן באנשים כל שהן לפי שמזנות תחתיהן]:

לפי תחילת דבריו הפשט הוא כך שהנשואים כבר לבעלים "שפלים" ומשמעותו שהתנהגותן שפילה ועל כן הם גורמים לנשותיהן לזנות, והן הנשים מחזירות להם במטבע הפוך של חיבה זה מפני שמזנות וכו'
בסיום דבריו הנתונים בסוגריים, יתכן שרש"י מתכוין להוסיף שגם נשים שהם מזנות והכוונה "וכולן" ל"כל - המזנות" שהן מתחתנים גם עם בעל כל שהוא בשביל שיהיה להן במי לתלות את העובר.","278","","3393","True","True","False","","275","76.68.232.125","0","38624","יבמות|קיז ע"א",""),new Message("38850","38624","המימרא הובאה לתרץ שיטת ר"נ","15/02/15 18:05","כו שבט","תשע"ה","18:05","אור חדש","לעיל פסק ר"נ שיש לנו לעולם ספק אם האשה מעדיפה להנשא ליבמה (כיוון שייתכן ואוהבתו) או שמא מעדיפה להאסר עליו כיוון ששונאתו.

לפי ר"נ אין התייחסות לעובדה המופיעה כאן שיש רצון לאשה להיות נשואה גם לאדם שפל והעיקר להיות "נשואה" אלא הכל תלוי רק בשאלה אם אוהבתו או לא. לכאו' כל המימרות שהובאו כאן סותרות דינו של ר"נ שהרי לכאו' מוכח שמעדיפה להיות נשואה ואפי' ליבם ששונאתו?

מתרצת הגמ' בהביאה התנא ש"כול השונאות מזנות" שאולי אה"נ שהיא מעדיפה להיות נשואה אך אין זה אומר שאנו הב"ד צריכים לקבל דבריה כאמת ולהתיר לה להתייבם לייבם שנאוי זה שהרי דבר זה יביא לזנות ונמצא שבמקום זכות לה גרמנו לה חובה ואין לב"ד לחוב לאדם שלא בפניו.","458","","3380","True","True","False","","218","31.44.131.124","0","38624","יבמות|קיז ע"א","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82873);