var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=39381;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("דף יומי - יתרונות מול חסרונות","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=729")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107155","אדם שכר רכב באילת ","מנחת טנא","13/05/24 00:58","49159","48"),new MostViewed("107157","הגהות הגר"א בבא מציעא עא, עב, עג","אוריאל שלמוני","13/05/24 17:21","605","31"),new MostViewed("107177","הערה ברש״י","שמואל דוד","16/05/24 05:35","595","22")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("39381","0","בני אדם פרוצין שמצויין שם","14/04/15 23:33","כה ניסן","תשע"ה","23:33","דוד כוכב","מדוע לא נצרך אברהם לבקש את רשותה של שרה כשם שביקש בתחילה "אמרי נא"?

על כך כאן.","125","","3320","True","True","False","","867","212.76.106.76","0","0","כתובות|עב ע"א",""),new Message("39383","39381","באמת","15/04/15 09:59","כו ניסן","תשע"ה","09:59","עלי","מוזר, מדוע נוקטת המשנה לשון סתומה - 'משום דבר אחר' ואינה כותבת ישירות - 'משום בני אדם בלתי מהוגנים או פרוצים'. אם משום שלא הוחזקו ככאלה, הרי אינו רשאי להדירה בכגון זה, ואם כבר הוחזקו, מדוע לא ? ושמא יש קשר לויכוח בין רבי מאיר וחכמים שהביא הרב כוכב באשכול הבא ( על הדר עם נחש בכפיפה ) וליחס לבני אדם בלתי מהוגנים ואף לרשעים.
ברם הרי המשנה אינה מצטטת את הבעל האומר לאשתו את הדברים ( והוא אכן צריך להיזהר בלשונו ) אלא מורה הלכה, אם כן מדוע המשנה אינה מבארת את הדבר בצורה הברורה ביותר אלא בלשון שמסתירה את הכוונה ?
כנראה כדי להרגיל ולחנך את הלומדים ( בע"פ ) שלא יוציאו דבר מגונה מפיהם כלל, אפילו בלשון כללית ובלתי מכוונת, עד כמה שאפשר...","209","","3319","True","True","False","","154","194.114.146.227","0","39381","כתובות|עב ע"א","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82837);