var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=41830;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מינוי מומחים בפורום","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=5360")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","65"),new MostViewed("107093","הגהות הגר"א ב"מ סד","אוריאל שלמוני","02/05/24 10:18","605","49"),new MostViewed("107091","המתרגם ומזרעך לא תתן להעביר למולך ...","איתן","02/05/24 02:13","123","49")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("41830","0","בקפידא דבעל תליא רחמנא","18/11/15 10:04","ו כסלו","תשע"ו","10:04","אבי גרינבלט","הגמרא מבררת את ההגדרה "דבר אחר" , היינו איזה סוג של קינוי של הבעל , לא יחשב לקינוי אשר יכול להוביל עד להשקיית האשה ומגיעה הגמרא למסקנה , כי , אם הבעל יקנא לאשתו ויזהיר אותה לא להיות בקירוב בשר עם איש זר , זה לא יחשב לקינוי למרות שהבעל מקפיד על כך.
לא הצלחתי להבין כלל את ההו"א בגמרא , ממילא הרי גם אם כן תהיה בקירוב בשר , אינה נאסרת על בעלה , וכי יעלה על דעתנו למחות שם השם הקדוש משום שיש ספק האם היתה בקירוב בשר (ודאי לא מעבר לכך) , אפילו אם המים יוכיחו זאת , עדיין אינה נאסרת על הבעל , מה אם כן בכלל ההו"א (למרות שכתוב "ועבר עליו רוח קנאה וכו'").
אשמח לסיוע בהבנה.","539","","3092","True","True","False","","920","81.218.132.64","0","0","סוטה|כו ע"ב",""),new Message("41855","41830","זו אכן קושיית אביי","18/11/15 22:05","ו כסלו","תשע"ו","22:05","דוד כוכב","וההוה אמינא היתה שמכל מקום הרי מצוה על הבעל לקיים אז את מצוות: אִם לֹא תִמְצָא חֵן בְּעֵינָיו כִּי מָצָא בָהּ עֶרְוַת דָּבָר וְכָתַב לָהּ סֵפֶר כְּרִיתֻת וְנָתַן בְּיָדָהּ וְשִׁלְּחָהּ מִבֵּיתוֹ (דברים כד, א). ותפסיד אז את כתובתה.","125","","3092","True","True","False","","139","164.138.117.106","0","41830","סוטה|כו ע"ב",""),new Message("41862","41830","בקפידא דבעל תליא רחמנא","19/11/15 11:19","ז כסלו","תשע"ו","11:19","שמל","אכן כן, ע"י קפידת הבעל באמת תאסר עליו אפילו אם רק שכבה עם פלוני בקירוב בשר. וכן מבואר בקרן אורה בתחילת העמוד לגבי ביאת קטן לשיטת הרמב"ם עיין שם.","552","","3091","True","True","False","","68","77.127.30.37","0","41830","סוטה|כו ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82652);