var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=46623;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("דף יומי - יתרונות מול חסרונות","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=729")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","62"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("46623","0","מוריקא","13/11/16 12:56","יב חשון","תשע"ז","12:56","אבי גרינבלט","אם לדעת שמואל בלישנא קמא ניתן אפילו במרוקא , כיצד בלישנא בתרא עולה כי כלל לא שייך מוריקא וממילא אף אין צורך למעטו ("דכשר" ממעט איסורי הנאה ומוריקא כלל לא צירך מיעוט שהרי אין כלל הוו"א להשתמש בו) ?","539","","2728","True","True","False","","805","81.218.132.64","0","0","בבא מציעא|מז ע"ב",""),new Message("46624","46623","ללישנא בתרא מרוקא אינו נחשב כלי","13/11/16 13:29","יב חשון","תשע"ז","13:29","דוד כוכב","וכיון דכתבינן האידנא במנא דכשר למקניא ביה - "מנא" אינו מרוקא, לכן המילה "כשר" באה לומר שלא השתמשו באותו קנין בכלי ממש אלא שאסור בהנאה.","125","","2728","True","True","False","","252","213.151.58.84","0","46623","בבא מציעא|מז ע"ב",""),new Message("46625","46624","המרחק בהבנה כה גדול...?","13/11/16 13:41","יב חשון","תשע"ז","13:41","אבי גרינבלט","מדעה שהוא נחשב לכלי ועד לדעה שאינו נחשב לכלי אף לא להוו"א ?","539","","2728","True","True","False","","117","81.218.132.64","0","46623","בבא מציעא|מז ע"ב",""),new Message("46626","46625","המחלוקת רק אם נחשב כלי או לא","13/11/16 13:48","יב חשון","תשע"ז","13:48","דוד כוכב","ובלישנא בתרא לא אמרו שאין הוה אמינא.
רק אמרו שלא נצרכת לכך המילה "דכשר", כי זה כבר צויין קודם במילה "מנא".","125","","2728","True","True","False","","169","213.151.58.84","0","46623","בבא מציעא|מז ע"ב",""),new Message("46627","46626","תודה רבה ויש"כ","13/11/16 13:55","יב חשון","תשע"ז","13:55","אבי גרינבלט","","539","","2728","False","True","False","","110","81.218.132.64","0","46623","בבא מציעא|מז ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82634);