var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=62509;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("זמני היום","http://www.daf-yomi.com/content.aspx?pageid=126")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","52"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","51"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","32")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("62509","0","מסורת הש"ס כריתות ב:","25/08/19 04:51","כד אב","תשע"ט","04:51","שמואל דוד","מסורת הש"ס אות ז - לקמן ט. [ע"ש וצע"ק] עכ"ל

אשמח בביאור כוונתו.","595","","1709","True","True","False","","768","174.200.10.5","0","0","כריתות|ב ע"ב",""),new Message("62524","62509","אולי בא להקשות לאפוקי מבא על ה' שפחות","25/08/19 14:33","כד אב","תשע"ט","14:33","מצולות ים","על דרך אפשר, שכתוב בגמרא שם בעא מיניה רבי חנינא כו' הבא על חמש שפחות חרופות בהעלם אחת מהו חייב על כל או"א או אינו חייב אלא אחת, א"ל חייב על כל אחת ואחת כו', עי"ש הטעם לומר שיהיה חייב על כל או"א. ולפי זה יכלה הגמרא ליישב בקל שהא גופא באה המשנה לאפוקי שה' דווקא ולא בא על ה' שפחות חרופות. אך יעויין בתוס' כאן ד"ה למעוטי שהגמרא לא הזכירה המשניות שבאו לאפוקיי מאמוראי, ויל"ד שכאן לכאורה הוא לאפוקי מאמוראי.","794","","1709","True","True","False","","84","185.24.206.253","0","62509","כריתות|ב ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82563);