var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=8318;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("הודעה למגידי שיעורים ולמשתתפי השיעורים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=638")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107155","אדם שכר רכב באילת ","מנחת טנא","13/05/24 00:58","49159","41"),new MostViewed("107157","הגהות הגר"א בבא מציעא עא, עב, עג","אוריאל שלמוני","13/05/24 17:21","605","22"),new MostViewed("107163","הגהות הגר"א בבא מציעא עו","אוריאל שלמוני","14/05/24 18:18","605","13")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("8318","0","חצי זית חוץ למקומו וחצי זית חוץ לזמנו","23/03/11 09:52","יז אדר ב","תשע"א","09:52","מתפעל",""כחצי זית בחוץ כחצי זית למחר, כחצי זית למחר כחצי זית בחוץ, פסול ואין בו כרת".

למה חצי זית בחוץ וחצי זית למחר מצטרפים לפסול?

למה זה שונה מחצי זית אכילת אדם וחצי זית אכילת מזבח שלא מצטרפים?


כאן יש חילוק שבין אכילת אדם לאכילת מזבח, וכאן יש חילוק שחוץ לזמנו זה פיגול שחייב כרת וחוץ למקומו זה רק פסול ולא פיגול. לכאורה שני פסולים שונים.

הרי אם בפועל יאכל חצי זית חוץ לזמנו וחצי זית חוץ למקומו, בודאי שלא יתחייב. חוץ לזמנו זה נותר וחוץ למקומו זה יוצא. שני פסולים שונים.","148","","4802","True","True","False","","1231","94.188.248.67","0","0","מנחות|יב ע"א","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82818);