var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=90353;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("המלצה לגולשים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=1505")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107155","אדם שכר רכב באילת ","מנחת טנא","13/05/24 00:58","49159","59"),new MostViewed("107157","הגהות הגר"א בבא מציעא עא, עב, עג","אוריאל שלמוני","13/05/24 17:21","605","39"),new MostViewed("107177","הערה ברש״י","שמואל דוד","16/05/24 05:35","595","33")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("90353","0","האם הכהן הגדול משתחווה בקה"ק","03/06/21 11:34","כג סיון","תשפ"א","11:34","אברהם בורשטין","אשמח אם למישהו יש מקורות נוספים, זה מה שאני מכיר:
"כמו כן נראה שיש קיום לא רק בכניסה וביציאה, אלא בשהות הכהן הגדול ביניהן. וזה מה שכתב הרמב"ם פ"ד ה"א: וממתין שם עד שיתמלא הבית עשן ויצא. ואילו כל השנה ודאי אין המקטיר חייב להמתין עד שתעלה תימרתה, אלא מקטיר ויוצא. ועל פי זה גם ניתן להבין מה שכנראה לא היה כהן גדול משתחווה לפני ולפנים ביוה"כ, שהרי השתחוואה כזו לא הוזכרה במשנה למרות שנמסר לנו תיאור מפורט של הנהגת הכהן הגדול, וזהו בניגוד להקטרת הקטורת דכל השנה, שהיה משתחווה בסופה. ונראה דהיינו מפני שקיום שהות כהן גדול ביוה"כ מחייבו להיות ראוי וערוך לעבודה בהיותו לפני ולפנים, והרי יושב פסול לעבודה, ובכן אינו יכול להשתחוות" (שיעורי הגרי"ד סולוביצ'יק, עבודת יוהכ"פ, עמ' צ"ג)","1474","","1081","True","True","False","","360","213.151.41.217","0","0","יומא|נג ע"א",""),new Message("90363","90353","גרי''ז על הר''מ","03/06/21 15:56","כג סיון","תשפ"א","15:56","אריה א","עיי' בחידושי מרן רי''ז הלוי על הר''ם עמוד עז במכתב טו''ב אלול תרפ''א.

וכנראה שיש חילוק מהותי בדין קטורת של כל יום שהיא מצות הקטרה. משא''כ קטורת דיו''כ נראה שזהו דין בקיום חיוב ביאה... כמו שמדוייק בקרא ''בזאת יבוא'' עיין רשב''ם עה''ת","1068","","1081","True","True","False","","66","79.77.124.16","0","90353","יומא|נג ע"א","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82910);