var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=91250;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מעלת הפורום - ע\"פ ר' נחמן מברסלב","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=348")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107151","למה אימצת את עצמך כך לקרוא דף שאתה...","לינקוש","08/05/24 11:52","58","84"),new MostViewed("107150","הגהות הגר"א ב"מ ע","אוריאל שלמוני","08/05/24 10:31","605","45"),new MostViewed("107155","אדם שכר רכב באילת ","מנחת טנא","13/05/24 00:58","49159","36")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("91250","0","לא תישא וכל דדמי לה","08/07/21 10:25","כח תמוז","תשפ"א","10:25","שלמור","הגמרא מבדילה את איסור לא תישא כיוצא דופן מלאוין אחרים שהם בגדר קלות וניתן לכפרם בתשובה
הגמרא משיבה שלא תישא וכל דדמי לה
האם יש עוד לאו שהוא דומה ללא תישא בכך שנוסף לו כי לא ינקה( שהרי בכך הוא שונה משאר לאין בתוספת של "כי לא ינקה " )
ואם לא מה משמעות התירוץ לא תישא וכל דדמי לה?","1363","","1042","True","True","False","","384","77.126.204.174","0","0","יומא|פז ע"ב",""),new Message("91256","91250","כל דדמי ליה - כל לא תעשה "רגיל"","08/07/21 11:21","כח תמוז","תשפ"א","11:21","אביגדור","ברש"י "גמור", בניגוד ללאו הניתק לעשה וכו'.

לפי התירוץ, הברייתא בחרה "לא תישא" רק בגלל שבמצווה זו נאמר במפורש "לא ינקה", וממנה לומדים לכל שאר הלאווים","571","","1042","True","True","False","","70","213.151.52.230","0","91250","יומא|פז ע"ב",""),new Message("91275","91256","אבחנה בלאוין","08/07/21 16:20","כח תמוז","תשפ"א","16:20","שלמור","לפי דבריך
לאו הניתק לעשה הוא היוצא מכלל הלאוין
וכל שאר הלאוין נכללים בקטגוריה אחת והם לא קלות ולא מספיק תשובה לכפרתם
ובמשפט לא תשא וכל דדמי לה - הכוונה היא ללאו רגיל שאינו ניתק לעשה ומנגד אין בו תוספת חומרה של לא ינקה
אלא שהבנה זו וחלוקה זו היהת בבסיס הקושיא בגמרא ועל קושיא זו ענו לא תישא וכל דדמי לה שיש במשעותו הרחבה ולא צמצום
אשמח להבהרה","1363","","1042","True","True","False","","23","77.126.204.174","0","91250","יומא|פז ע"ב",""),new Message("91335","91256","ונקה - לא ינקה","09/07/21 19:23","כט תמוז","תשפ"א","19:23","יחיה","להוסיף גם, שבמצווה זו נאמר מפורשות: "ונקה".","1493","","1041","True","True","False","","45","5.102.239.44","0","91250","יומא|פז ע"ב",""),new Message("91311","91275","[ללא נושא]","09/07/21 12:48","כט תמוז","תשפ"א","12:48","אריה א","לא תשא וכל דדמי ליה = לאו גמור. להוציא לאו שבכללות לאו הניתק וכל לאוי שאין בו מלקות..","1068","","1041","True","True","False","","35","79.77.104.87","0","91250","יומא|פז ע"ב","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82818);