var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=97604;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("ברוכים הבאים לפורום פורטל הדף היומי","")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","69"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","61"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("97604","0","לפי ר"א ברבי שמעון אין מוקצה בכלל?!","17/01/22 11:57","טו שבט","תשפ"ב","11:57","דניאלראובן","תָּנוּ רַבָּנַן מְטַלְטְלִין נֵר חָדָשׁ אֲבָל לֹא יָשָׁן דִּבְרֵי רַבִּי יְהוּדָה רַבִּי מֵאִיר אוֹמֵר כׇּל הַנֵּרוֹת מִטַּלְטְלִין חוּץ מִן הַנֵּר שֶׁהִדְלִיקוּ בּוֹ בְּשַׁבָּת רַבִּי שִׁמְעוֹן אוֹמֵר חוּץ מִן הַנֵּר הַדּוֹלֵק בְּשַׁבָּת כָּבְתָה מוּתָּר לְטַלְטְלָהּ אֲבָל כּוֹס וּקְעָרָה וַעֲשָׁשִׁית לֹא יְזִיזֵם מִמְקוֹמָם וְרַבִּי אֱלִיעֶזֶר בְּרַבִּי שִׁמְעוֹן אוֹמֵר מִסְתַּפֵּק מִן הַנֵּר הַכָּבֶה וּמִן הַשֶּׁמֶן הַמְטַפְטֵף וַאֲפִילּוּ בְּשָׁעָה שֶׁהַנֵּר דּוֹלֵק אָמַר אַבָּיֵי רַבִּי אֱלִיעֶזֶר בְּרַבִּי שִׁמְעוֹן סָבַר לַהּ כַּאֲבוּהּ בַּחֲדָא וּפְלִיג עֲלֵיהּ בַּחֲדָא סָבַר לַהּ כַּאֲבוּהּ בַּחֲדָא דְּלֵית לֵיהּ מוּקְצֶה וּפְלִיג עֲלֵיהּ בַּחֲדָא דְּאִילּוּ אֲבוּהּ סָבַר כָּבָה אִין לֹא כָּבָה לָא וְאִיהוּ סָבַר אַף עַל גַּב דְּלֹא כָּבָה

לפי ר"א לפי ר"א ברבי שמעון אין מוקצה בכלל?! האם כך ייצא?

בעצם יוצא שמותר לטלטל את הנר תמיד ואין מוקצה בשום מצב?","1298","","837","True","True","False","","237","212.76.113.105","0","0","שבת|מד ע"א",""),new Message("97606","97604","לדייק","17/01/22 12:05","טו שבט","תשפ"ב","12:05","אבי גרינבלט","אינו סובר שמה שהיה מוקצה בבה"ש יהיה מוקצה לכל השבת ולכן התיר לטלטל את הנר שדלק בע"ש כעת בשבת עצמה היות ואין יותר חשש כיבוי.","539","","837","True","True","False","","53","176.228.48.92","0","97604","שבת|מד ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82634);