var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=98660;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מכיר סיפור לחיזוק לומדי הדף היומי?","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=19605")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107155","אדם שכר רכב באילת ","מנחת טנא","13/05/24 00:58","49159","47"),new MostViewed("107157","הגהות הגר"א בבא מציעא עא, עב, עג","אוריאל שלמוני","13/05/24 17:21","605","28"),new MostViewed("107163","הגהות הגר"א בבא מציעא עו","אוריאל שלמוני","14/05/24 18:18","605","19")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("98660","0","לא כ"כ ברור","27/04/22 11:41","כו ניסן","תשפ"ב","11:41","עלי","הרי עצם עניינו של מאמר הוא שהינו תקנת חכמים שהרי אין כזה דבר מאמר דאורייתא. אם חכמים הם שהתקינו את המאמר, הכיצד זה שהם לא הגדירו את תכונותיו עד הסוף בהגדרה מדויקת כדי כך שנחלקו ביניהם בעניין כחו של מאמר, הרי מן הסתם העניין נתקן עוד בימי הבית כשבית הדין הגדול היה קיים שהכרעותיו הכרעות, וגם אם נחלקו בדבר מלכתחילה, לא ברור איך יתכן שהתקינו דבר שלא הכריעו תחילה בהגדרת תכונותיו עד הסוף ?","209","","750","True","True","False","","287","87.71.36.143","0","0","יבמות|נא ע"א",""),new Message("98662","98660",""אין כזה דבר מאמר דאורייתא" , זו מחלוקת","27/04/22 13:59","כו ניסן","תשפ"ב","13:59","אבי גרינבלט","ראה תוס כט,א","539","","750","True","True","False","","69","176.228.137.129","0","98660","יבמות|נא ע"א",""),new Message("98664","98662","אם אמנם כן","27/04/22 14:33","כו ניסן","תשפ"ב","14:33","עלי","היאך לא מובא מקור להיותו של המאמר דאורייתא ואין דיון מה תכונותיו מדאורייתא, ואם הוא מדרבנן אזי ג"כ חוזרת שאלתי. פשוט היה נראה לי שאין הגדרות ברורות למאמר ותהיתי כיצד הדבר יתכן.","209","","750","True","True","False","","47","87.71.36.143","0","98660","יבמות|נא ע"א",""),new Message("98665","98664","יש לך דוגמאות","27/04/22 14:38","כו ניסן","תשפ"ב","14:38","אבי גרינבלט","למצווה כלשהיא אשר בה הפרטים ברורים ומוסכמים אליבא דכולם ?
יש מצווה כלשהיא שניתן להבין מן התורה כיצד לקיימה ?
המאמר הוא מעשה הקידושין והדיון הוא על התוקף שלו מבחינות מגוונות.","539","","750","True","True","False","","63","176.228.137.129","0","98660","יבמות|נא ע"א","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82837);