כי אתא רבין א"ר יוחנן מליח אינו כרותח וכבוש אינו כמבושל אמר אביי הא דרבין ליתא דההיא פינכא דהוה בי ר' אמי דמלח ביה בשרא ותבריה מכדי רבי אמי תלמיד דר' יוחנן הוה מאי טעמא תבריה לאו משום דשמיעא ליה מיניה דר' יוחנן דאמר מליח הרי הוא כרותח
לכאורה תמוה, הרי רבין אמר להדיא משמיה דרבי יוחנן מליח אינו כרותח וא״כ יש לומר שרב אמי ששבר הפינכא הוא מטעם אחר. ואפילו אם תמצי לומר ששבר כן מחמת שיטת רבי יוחנן מ״מ מדוע אלים רבי אמי מרבין. וצ״ע.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום