אני מנסה להבין את מסקנת התוספות במקום המתחיל ״ואעפ״. הוא מתיחס שם גם למסכת סוטה ל״א א. האם הוא אומר שיש מקומות שניתן לפרש ״לא״ על פי הכתיב, ויש מקומות שלהיפך, יש לפרש ע״פ הקרי ? או הוא אומר שבמקומות בהם יש קרי וכתיב ״לא״ ו״לו״ יש לפרש גם כך וגם כך?
אהרן
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום