דף סה עמוד א
* לדעת רב: הלכה כחכמים (מוכר - בעין רעה מוכר), ולדעת שמואל (וכך פוסק רב הונא למסקנת הסוגיה): הלכה כרבי עקיבא (מוכר - בעין יפה מוכר).
* האחים שחלקו - לדעת שמואל: אין להן לא דרך זה על זה ולא סולמות זה על זה ולא חלונות זה על זה ולא אמת המים זה על זה, ורב חולק.
* שני בתים המצויים זה לפנים מזה, ומכר את החיצון לאחד, ונתן את הפנימי במתנה לשני - רשאי הפנימי לעבור דרך החיצון (אך במקרה שמכר את שני הבתים לשני אנשים או נתן במתנה לשני אנשים או נתן את החיצוני במתנה ומכר את הפנימי - לא רשאי הפנימי לעבור דרך החיצון).
דף סה עמוד ב
* המשנה (שבעמוד א), הסוברת שמכתשת המיטלטלת אינה כלולה במכירת בית, איננה כדעת רבי מאיר.
* המשנה (שבעמוד א), הסוברת שהמוכר את הבית מכר את המכתשת הקבועה, היא כדעת רבי אליעזר הסובר שכל המחובר לקרקע הרי הוא כקרקע.
* בברייתא מובא ש"צינור שחקקו ולבסוף קבעו פוסל את המקוה, קבעו ולבסוף חקקו אינו פוסל את המקוה", והגמרא קובעת שברייתא זו, הסוברת שחיבור הצינור שחקקו לקרקע אינו מחשיבו כקרקע ומבטל ממנו שם כלי, היא לא כדעת רבי אליעזר ולא כדעת חכמים. (והגמרא מבררת היכן נאמרו דברי רבי אליעזר וחכמים אלו).