דף קכז עמוד א
* טומטום שנקרע ונמצא זכר - לדעת אמימר: אינו ממעט חלק בכורה, לדעת רב שיזבי: אינו נימול לשמונה, לדעת רב שרביא: אין אימו טמאה לידה.
* רבא מביא ברייתא כדעתו של רבי אמי (הסובר שטומטום שנקרע ונמצא זכר - אינו נוטל פי שנים בירושת אביו).
* שתי נשים שילדו שני זכרים במחבא, ולא ידוע מי מהם נולד ראשון והוא הבכור: הוכרו ולבסוף נתערבו - כותבים הרשאה זה לזה, לא הוכרו - אין כותבים הרשאה זה לזה.
דף קכז עמוד ב
* לדעת רבי יהודה: נאמן אדם לומר "זה בני בכור", ולדעת חכמים: אינו נאמן (אם מוחזקים במישהו אחר שהוא הבכור).
* אמר "בני הוא" וחזר ואמר "עבדי הוא" - אינו נאמן, "עבדי הוא" וחזר ואמר "בני הוא" - נאמן, אך אם אמר "עבדי הוא השוה מאה זוז" וחזר ואמר "בני הוא" - אינו נאמן.