var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=99083;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("דף יומי - יתרונות מול חסרונות","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=729")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","62"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("99079","0","דין הכתובה בחייבי לאוין וחייבי כריתות","01/06/22 16:39","ב סיון","תשפ"ב","16:39","שלמור","המשנה מבארת מה דין כתובה בשניות לעריות
ואני מבקש לדעת מה דין כתובה בנשואין לחייבי לאוין או חייבי כריתות
בחייבי כריתות אין תפיסת קידושין ומן הסתם גם אין כתובה
מה דין חייב לאוין ? בחיוב כתובה","1363","","703","True","True","False","","279","77.126.2.140","0","0","יבמות|פו ע"א",""),new Message("99083","99079","מפורש במשנה","02/06/22 10:48","ג סיון","תשפ"ב","10:48","המכריע","באותה המשנה שכתוב בסופה שלשניות אין כתובה, נתפרש אלמנה לכה"ג וכו' דהיינו חייבי לאוין, יש כתובה. ועל זה נסובה כל הסוגיא לפרש את החילוק בשתי דרכים.","199","","702","True","True","False","","140","95.86.98.253","0","99079","יבמות|פו ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82640);