var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=101872;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("המלצה לגולשים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=1505")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107151","למה אימצת את עצמך כך לקרוא דף שאתה...","לינקוש","08/05/24 11:52","58","81"),new MostViewed("107150","הגהות הגר"א ב"מ ע","אוריאל שלמוני","08/05/24 10:31","605","45"),new MostViewed("107155","אדם שכר רכב באילת ","מנחת טנא","13/05/24 00:58","49159","34")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("101872","0","רש''י ד''ה ''ההוא''","24/08/22 16:46","כז אב","תשפ"ב","16:46","החפץ בעילום שמו","ולית הלכתא כמתניתא דרמי בר יחזקאל דהא תניא לקמן וכו'.
שאלתי היא למה רש''י מחליט שהל' כר' ירמיה בדברי רמי בר יחזקאל, שבין במליקה ובין בשחיטה אין עיקור סימנין בעוף, ולכן מוכח מהברייתא לקמן שאין הל' כמוהו. תאמר שהל' כרבין בר קיסי בדברי רמי בר יחזקאל, ובמליקה אין עיקור סימנין ובשחיטה יש, והברייתא דלקמן שרש''י מביא מיירי בשחיטה ולא במליקה כדאיתא שם ''שחט את הושט וכו'. וכך נאמר שכן הל' כרמי בר יחזקאל, רק לשיטת רבין בר קיסי ולא לשיטת ר' ירמיה. כלומר שאלתי בקיצור היא שהקושייא מהברייתא לקמן לא קשה על רמי בר יחזקאל אלא על ר' ירמיה בשיטת רמי בר יחזקאל.","50628","","629","True","True","False","","211","","0","0","חולין|כ ע"ב","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82800);