var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=12205;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("על מעלת הפורום","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=9140")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","72"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","63"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("12205","0","בסוגיא דפרה ועגלה","21/07/11 00:42","יט תמוז","תשע"א","00:42","המכריע","א. בתחילה תירצנו על ההקושיא דתהא פרה בעריפה מק"ו, דאמר קרא חוקה, אבל דחינו משום דמוכח מיוהכ"פ דחוקה אינה מונעת ק"ו. ושוב תירצנו מיעט רחמנא וכו'. קצ"ב דהרי זו חזרה גמורה מהתי' הראשון ומדוע לא נאמר אלא (אפילו בעוז והדר..).

ב. לכ' היה ניתן לייצר עוד יש בזה שאין בזה. המקדש ביוהכ"פ (גורל) אינו מקדש בקינים, המקדש בקינים (קריאת שם) אינו מקדש ביוהכ"פ.

ג. ואין אחרת בעריפה, והיינו פרה. וצ"ב מנין למעט פרה דוקא, אולי ממעט קרבנות או חולין. ויש ליישב. (אשאיר לאחרים).","199","","4671","True","True","False","","997","213.151.51.80","0","0","חולין|כד ע"א",""),new Message("12253","12205","לג'- האם תירוץ תוס' ד"ה ותהא אינו מספיק?","21/07/11 21:18","יט תמוז","תשע"א","21:18","קותי","","217","","4671","False","True","False","","147","82.166.141.163","0","12205","חולין|כד ע"א",""),new Message("12273","12205","אולי בכל זאת יש כאן שתי שיטות","22/07/11 06:59","כ תמוז","תשע"א","06:59","קותי",""ושחט וחוקה" נדרש בגלל ששחט ישנו גם בדברים אחרים לכן חוקה מגביל רק לפרה.

חוקה לבד אינו מספיק לא כדי לדחות ממש כי מיום כיפור אי אפשר ללמוד כי שני הדברים קריאת שם וגורל נכתבו באותו עניין מניין לנו לדרוש קל וחומר משני עניינים שאינם דווקא באותו עניין

ולכן השיטה ושחט וחוקה אינה דחויה ולכן אין אלא אבל מחפשים לימוד אחר שאינו לוקה בפגמים","217","","4670","True","True","False","","145","82.166.141.163","0","12205","חולין|כד ע"א",""),new Message("12254","12253","לכאורה","21/07/11 21:56","יט תמוז","תשע"א","21:56","המכריע","אכן זו הסברא שצריך לומר.
תוס' מדבר על מדוע הגמ' שאלה את זה רק לגבי פרה, ואני דיברתי על הדרשה, מנין שבאמת ממעט פרה, אולי ממעט משהו אחר ולא פרה. אבל אכן לכך כיוונתי שיש ליישב בדרך זו דתוס' (דדמו ששניהם קדשים שנשחטו בחוץ ועוד).","199","","4671","True","True","False","","166","31.44.141.226","0","12205","חולין|כד ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82640);