var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=12579;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מעלת הפורום - ע\"פ ר' נחמן מברסלב","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=348")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","60"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","40"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","28")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("12579","0","ההשוואה בין חיבת הקדש לשחיטה דר' שמעון","02/08/11 02:10","ב אב","תשע"א","02:10","המכריע","הוכשרו בשחיטה. היינו דהגמרא מדמה כל הכשר שהוא בלא מים. כלומר אם הכשר דחיבת הקדש שפועל בלא מים אין מונין בו ראשון ושני, א"כ ה"ה הכשר דשחיטה לר"ש. ובאמת להלן אמר אביי דכיון די"ל דשחיטה היינו מדרבנן, א"כ ה"ה חיבת הקדש פשיטא לן דלכה"פ מדרבנן, אלא מספק"ל לר"ל דאפ' דשם הוא דאורייתא. ובאמת צ"ב קצת להצד דמה"ת מונין בו, א"כ מדוע שחיטה לר"ש לא מונין מה"ת. ואולי באמת כוונת אביי דרק יתכן לומר כך בר"ש ואז לא תפשוט דר"ל אבל להצד דבר"ל מונין, באמת ה"ה בשחיטה מונין.
וכן בסמוך בראיה דר' זירא מבוצר לגת דנחשב הכשר בלי מים, כיון דלא ניחא ליה כדפירש"י, אם שם מונין ה"ה חיבת הקדש, ואביי דחה כנ"ל. ושם יותר קל להבין כיון דכל הענין הוא רק דרבנן גזירה משום מזופפין, לא ייתכן שיהא מונין מן התורה כמובן.","199","","4655","True","True","False","","978","95.86.111.177","0","0","חולין|לו ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82598);