var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=32564;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("לוח דף יומי לשימוש באאוטלוק או בג'ימייל","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=21228")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","48"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","40"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","22")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("32564","0","הערות ליומא נט","07/01/14 23:41","ו שבט","תשע"ד","23:41","המכריע","נט.
א. אי הקפה ברגל ילפי' פנים מחוץ. מכאן משמע להדיא כהצד השני שכתבתי מקודם, כלמר דאי ילפי' פנים מחוץ הרי ר"ע היה מודה ולא היה כדי דחייה מצד לחזור לקרן שעזבה. ודוק.
ב. הקפה ביד. לכאורה הסברא בזה דהקפת יד גריעא מהקפת רגל היא דזה לא נחשב פנייה כלל מה שמטה את ידו ואנן ילפינן דפניות יהו לימין. ויל"ע דהא המקור מהבקר של ים שעשה שלמה מראה על פנייה לימין בדבר עומד במקומו. אמנם להלן (לגירסת הגר"א דזה לא תי' בפני עצמו) אי' הסברא משום דכולה מזבח כחדא קרן דחיצון ולא ילפי' מיניה משמע דודאי לא הוי פנייה או דעכ"פ הלימוד במקורו הוא רק בחיצון וכל הנידון הוא למילף פנים מחוץ. ואכמ"ל.
ג. רבה בר רב שילא וכו' טהר טיהרא והוי פלגא דיומא. מענין שזה הוא האמורא הראשון הנזכר בש"ס וגם שם דבריו על טהר יומא.

נט:
ד. עד כאן לא פליגי אלא מדרבנן. לכ' היינו דלר"מ ור"ש משלם קרן מדרבנן כדפירש"י משא"כ לרבנן פטור מלשלם, אבל גם חכמים מודים דאסרו רבנן ליהנות בלא ליתן דמיהן.","199","","3764","True","True","False","","953","95.86.123.199","0","0","יומא|נט ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82534);