var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=33424;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("זמני היום","http://www.daf-yomi.com/content.aspx?pageid=126")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","71"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","64"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","61")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("33424","0","שאלה על דיוק מרש"י","19/02/14 12:55","יט אדר א","תשע"ד","12:55","שאינו יודע לשאול","גמרא:
הכא בסוכה דלא הויא אלא שמנה מצומצמות עסקינן ויהיב נסר ופסל ונסר ופסל ונסר ופסל מהאי גיסא ונסר ופסל ונסר ופסל ונסר ופסל מהאי גיסא דהוו להו שני פסלין באמצע ואיכא הכשר סוכה באמצע

רש"י:
הלכך כשרה על ידי אותן שני פסלים ותחת הנסרים לא יישן והסוכה אינה נפסלת בהן דאמרי' דופן עקומה עד הפסלים האמצעים דהא פחות מארבע אמות הוא

האם יכול לישון תחת ה"פסל" שבצדדים? - כך לכאורה משמע מדיוק ברש"י, אך מצד שני זה נחשב לדופן עקומה (בגלל הנסרים שבצדדים) ולא לסכך.","48","","3725","True","True","False","","1062","84.228.94.162","0","0","סוכה|יח ע"א",""),new Message("33430","33424","תשובה","19/02/14 15:24","יט אדר א","תשע"ד","15:24","בתר ממוצע","לעניות דעתי רש"י התכיון לומר איך יש ציור שהסוכה כשרה ובהסברו מתאר את אופן בניית

הסוכה ע"י נסרים שבסה"כ אין 4 אמות (דופן עקומה) מהדופן עד הסכך הכשר.

ומוסיף רש"י שתחת הנסרים (המשמשים כ"דופן עקומה") - לא יישן והוא הדין גם תחת

הפסל מכיון שאין בו צד של הכשר סוכה (אין לו גודל 7 על 7, אין לו דפנות) --- והוא עצמו רק

משמש כ"דופן עקומה" כלומר אי אפשר מעשית לסמוך על הסכך הכשר בין הנסרים כסכך

לסוכה.

מקווה שדברי נכונים וברורים.","138","","3725","True","True","False","","200","94.188.248.67","0","33424","סוכה|יח ע"א",""),new Message("33433","33430","דבריך ברורים אך השאלה היא אם הם נכונים","19/02/14 16:50","יט אדר א","תשע"ד","16:50","שאינו יודע לשאול","כי לכאורה רש"י כתב בדוקא (או שלא??) "ותחת הנסרים לא יישן".","48","","3725","True","True","False","","217","84.228.94.162","0","33424","סוכה|יח ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);