var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=59696;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("האם אתה פנוי לסייע בהפצת תורה?","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=5084")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","53"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","34"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","23")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("59696","0","מנין לעכב - לרצנכם","10/12/18 09:22","ב טבת","תשע"ט","09:22","עלי","כך למדים שמתעסק בקדשים פסול. ולא מובן לי, הרי אזכור הרצון כמחייב מופיע בפסוקי נדרים נדבות ושלמים שהם באמת קדשים וולונטריים כלומר ניתנים מרצון הנותן ואזי ברור שהרצון מחייב, אבל מניין שהוא הדין גם בחטאת ואשם שהם חובות וצריך להביאם גם אם בעצם אינו רוצה, אלא כבעל חוב, או שמא בהם רוצה עוד יותר שלא צריך היה להיכתב, אם כן מדוע צריך פסוק, וכי אין זו סברא פשוטה שהאדם צריך לרצות להתקרב לקב"ה אם רצונו להתכפר ?
( בעצם השאלה היא מדוע נזכר הרצון דווקא באלו ולא בחטאת ובאשם )","209","","1967","True","True","False","","659","194.114.146.227","0","0","חולין|יג ע"א",""),new Message("59698","59696","תורה תמימה אות יד","10/12/18 18:39","ב טבת","תשע"ט","18:39","אבי גרינבלט",""ר"ל מה שציויתי לכם בכלל על מצות הקרבנות , לא מפני שיש לי רצון בזה אלא הוא רק לרצונכם כדי שתהיה לכם כפרה".
היינו על כלל הקרבנות.","539","","1967","True","True","False","","101","95.86.72.42","0","59696","חולין|יג ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82563);