var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=8453;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("האם אתה פנוי לסייע בהפצת תורה?","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=5084")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107155","אדם שכר רכב באילת ","מנחת טנא","13/05/24 00:58","49159","45"),new MostViewed("107157","הגהות הגר"א בבא מציעא עא, עב, עג","אוריאל שלמוני","13/05/24 17:21","605","25"),new MostViewed("107163","הגהות הגר"א בבא מציעא עו","אוריאל שלמוני","14/05/24 18:18","605","17")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("8453","0","מקרא נדרש לפניו ולאחריו","29/03/11 00:04","כג אדר ב","תשע"א","00:04","המכריע","בתחילה ס"ד דלרבנן "הכהנים" לא קאי איציקה שלפניו ולר"ש כן. ודחי משום דאצבע דקבלה לא קאי לר"ש על לקיחה שלפניו.
ולכאורה הסתירה היא גם בדעת רבנן. וגם למעשה תישאר (אחרי שלדעת ר' שמעון נאמר טעם אחר), דהא ביציקה סברי רבנן דהכהנים לא קאי איציקה שלפניו ובקבלה כן. אטו דר"ש אדר"ש קשיא דרבנן אדרבנן ל"ק?
ונראה שבפסוק של קבלה הרי פשטא דקרא דקאי גם אשלפניו, ולקח באצבעו. והקושיא על ר"ש היתה בדרך כל שכן. ולרבנן צריך באמת לחלק לפי האמת. ודוק.","199","","4796","True","True","False","","1089","95.86.122.34","0","0","מנחות|יט ע"א","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82818);