var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=89476;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("המלצה לגולשים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=1505")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","73"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","63"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("89476","0","הגדרת ידות בקצירת תבואה לאכילה","27/04/21 12:55","טו אייר","תשפ"א","12:55","Mpniel","בחלק הצר של הדף למעלה אומרת הגמרא "מאי בססן בססן ממש".
ההסבר מניח שהגדרת ידות בקצירת התבואה לאכילה נחשב במחשבה. השאלה שלי היא למה זה לא נחשב כמעשה הרי הוא קוצר את התבואה לאכילה ואין לך מעשה גדול מזה שמונח בו ש את הידות הוא צריך אותם בשביל האוכל.","783","","1103","True","True","False","","386","","0","0","סוכה|יד ע"א",""),new Message("89478","89476","אף אחד לא","27/04/21 14:28","טו אייר","תשפ"א","14:28","אור חדש","אוכל את הידות האלה ואין שום הוו"א שיהפכו לאוכל ממש

ברור שהדיון רק על האם משמשים כידות לאוכל כי נצרכים לו לשם החזקת, איסוף הגרגרים והובלתם
היות הענף מחזיק השיבולת נקבע בעצם יצירתם ולא תלוי במעשה הקצירה של האדם, מבחינה זו של החזקת הגרגרים לא השתנה דבר, הגבעולים היו ידות לשיבולת לפני ונשארו גם אחרי הקצירה
כל שיש לשאול אחר הקצירה הינו האם הידות הללו ממשיכים מבחינת הקוצר לשמש אותו לשם האחיזה באוכל או שאין לו צורך בכך עוד
בקושרו העומרים מגלה מחשבתו שרוצה בהם עדיין ויש להם דין יד
בהתירו הקשר מגלה דעתו שכבר אין לו צורך בכך ואינם עוד ידות
תוכל לשאול למה הקשירה וההתרה לא נחשבים כאן מעשה ומעשה
התשובה כנראה תהיה שזה לא בגוף הידות","458","","1103","True","True","False","","82","109.186.201.222","0","89476","סוכה|יד ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82640);