בס"ד בגמרא מובא שמחלוקת הברייתות לגבי מביא גט מהספינה תלויה במחלוקת לגבי ניסים שבים. והנה לכ קשה שגבי ניסים מיירי מגבולות עולי מצרים וגיטים תלויים בגבולות עולי בבל. ולכ היה מקום לומר שכמו שנחלקו ר יהודה וחכמים בעולי מצרים כך יחלקו לגבי ניסים של עולי בבל שלחכמים מעבירים חוט מעכו לאשקלון ולר'י מסתכלים על כל הניסים שכנגד עכו ואשקלון. אלא שרש'י כתב במפורש לא כך והדברים צריכים עיון.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום