בבא קמאיד ע"בכב כסלו תשפ"ד04:40ההכרח של אביי / מויישי
הי׳ קשה לי, למה צריך אביי לומר דפליגי בברייתא ובמשנה בין במפקיר נזקיו ובין בנתקל פושע, הלא יש לומר שמשנה משמע דפליגי בנתקל פושע, ובברייתא משמע דפליגי במפקיר נזקיו, וממילא ידעינן שניהם. למה צריך לומר שבשניהם נחלקו ב פעמים???
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום