נו ע''ב.
א.רַבִּי אֶלְעָזָר אוֹמֵר אַף עַל הַכִּלְאַיִם מוּתָּרִין בְּנֵי נֹחַ לִלְבּוֹשׁ כִּלְאַיִם וְלִזְרוֹעַ כִּלְאַיִם וְאֵין
אֲסוּרִין אֶלָּא בְּהַרְבָּעַת בְּהֵמָה וּבְהַרְכָּבַת הָאִילָן.וכך פסק ברמבם מלכים י' ו'.מִפִּי הַקַּבָּלָה שֶׁבְּנֵי נֹחַ אֲסוּרִין בְּהַרְבָּעַת בְּהֵמָה וּבְהַרְכָּבַת אִילָן בִּלְבַד וְאֵין נֶהֱרָגִין עֲלֵיהֶן וְעַכּוּ"ם שֶׁהִכָּה יִשְׂרָאֵל אֲפִלּוּ חָבַל בּוֹ כָּל שֶׁהוּא אַף עַל פִּי שֶׁהוּא חַיָּב מִיתָה אֵינוֹ נֶהֱרָג.
ב.איך מתמודדים בדיני כלאיים עם -
* הפירות החדשים שחודשו ע''י הרכבות ?
ו* מה עם ההנדסה הגטית ?
ובכלל -איך יילכו יחדיו :* איסור שינויים בבריאה - הרמבן,
"והוא סיבת המשכב שנרביע בהמות זו עם זו לקיום המינין כאשר יבואו האנשים על הנשים לפריה ורביה והמרכיב שני מינין, משנה ומכחיש במעשה בראשית,"
** ומנגד יש את - צו ה' "אשר ברא א-להים לעשות" - שא-להים ברא עולם הטעון עשייה ותיקון, והאדם נועד לעשות ולתקן את העולם .
הרחבה בנושא -
כאן