שבועותו ע"אט אייר תשפ"ה14:12"קרום ביצה לא קשיא". / איתן12
הגמרא הוכיחה שרבי עקיבא לא שנה את משנתנו, "אם כן טיהרת סיד היכל מלצרף". לעומת זאת ההוכחה מקרום ביצה נדחתה כי היא מצטרפת עם שאת. אני שואל למה הגמרא לא הקשתה גם מקרום ביצה את הקושיא הבאה- לשיטת רבי עקיבא קרום ביצה מצטרף עם סיד כיוון שזה רק דרגה אחת מעליו ("זו למעלה מזו.."), ולפי התנא של המשנה קרום ביצה לא מצטרף עם סיד כיוון שהוא לא תולדה שלו. הייתי מצפה שהגמרא תאמר- "דלא כרבי עקיבא דאי ר"ע.. טימאת קרום ביצה..". ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום