גמרא: מעשה בפרדה אחת של בית רבי שמתה ושיערו חכמים את דמה ברביעית
רש"י: ברביעית. לידע אם יש בו רביעית יפרשו ממנה כנבילה ואיידי דאיירי לעיל בשיעורים כל מדת חכמים כך הם נקט נמי להאי דשיעורא דרבנן היא רביעית דם יכול לקרוש ולעמוד על כזית:
מה רש"י מתכוון לומר? ששיעור רביעית זה מדרבנן?? וכן לא ברור לי - השיעורים שלעיל (שיעור מקוה, כביצה לטומאת אוכלין, שלשה על שלשה לטומאת מדרס) הם מדרבנן או מעיקר הדין?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום