האיך נחשב מעילה בהשענה על כותלי המקדש, ה"ה מחובר לקרקע, וגם רבי יוחנן נהנה מצל המקדש למה נחשב מעילה
וגם הלא מתחילה נתקעו בבנין בחול ואחרי כן הקדישו, ע"כ אין לתרץ מהלכה ברמב"ם דבבית איכא מעילה דהיינו דוקא בהקדשו ואח"כ בנאו ודו"ק
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום