על מה מדובר כאן? האם מדובר שהאשה נוטלת את המחט בידה והולכת איתו? אם כן הוא פשיטא שזה אסור ומה החידוש?
ואם מדובר שתוחבת בדש בגדה והיה הוא אמינא שיש כאן ענין של נוי אם כן כאשר שואלת הגמרא שאין זו הוצאה כדרך שלא לוקחת ביד, למה הגמרא מדברת דוקא על טבעת עם חותם ודילגה על הדין הראשון של המשנה, היתה צריכה לשאול על המחט, הרי זה לא כדרך?
ובאותו ענין, לקמן בעמוד הבא מובאת ברייתא: 'דתניא לא תצא אשה במפתח שבידה ואם יצאת חייבת חטאת דברי רבי מאיר רבי אליעזר פוטר בכובלת ובצלוחית של פלייטון'.
כאן מפורש במפתח שבידה, וניתן לשאול כנ"ל, מה החידוש? וכן יש לשאול על הצלוחית של פלייטון, האם מדובר שהולכת עם זה בידה או שזה תולה עליה עם חוט?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום