האם אדם חייב לברך על שתי ככרות בכל אחת משלוש הארוחות? וגם רבי אבא אומר "חייב אדם לבצוע על שתי ככרות" ונראה שרב אשי מעיד שראה את רב כהנא בוצע אחת. כביכול בניגוד למה שמחזיק רב אבא. איך אם כך מפרש רש"י שרבי אבא כוונתו ל"לברך" על שתיים, ולא כמו שכתוב בפירוש "לבצוע"?
אהרן
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום