הסוגיא מביאה מחלוקת אמוראים, שמואל ורבי יוחנן, אי חפצי נכרי קונים שביתה, ומתבאר דפליגי אליבא דרבנן דריוח"בנ. ולכאורה אי גדולי אמוראי פליגי אליבייהו איך פסקינן לעיל כריב"נ?
אמנם מבואר שם דרק להקל קיי"ל כוותיה והיינו באדם ישן, אבל בכלים קי"ל כרבנן להקל וא"ש.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום