רש"י כאן בקעה מצא. כלומר אינן בני תורה שידעו להזהר כבקעה זו שאין לה שומר והכל פרוץ
רש"י בדף ו
בקעה מצא. עמי הארצים היו ומזלזלי במצות והחמיר עליהן לעשות סייג להרחיקן מן העבירה כאדם הגודר בקעה פרוצה לשומרה:
האם יתכן שבתחילת המסכת היו עמי הארצים ובסופה התקדמו בדרגה ואינם בני תורה אבל כבר לא עמי הארצים נו בכל זאת למדו מסכת שלימה ועוד מהקשות יותר
(ובמסכת חולין לשון נוספת
בקעה מצא. כלומר ראה שהיו מזלזלים באיסור בשר בחלב והחמיר עליהן: )
וברצינות על השינויים האלו ברש"י
כאן בדיוק