הכא במאי עסקינן כגון דאנחה אפומא דמטללתא דעייל תלתא לגיו ואפיק חד לבר דהוה ליה פסל היוצא מן הסוכה
למה לא פירשה הגמ' באופן פשוט (בקס"ד ובדחייה), ששם נסר רחב ארבעה, אבל טפח אחד ממנו נמצא על סכך כשר שנמצא לידו, כך שהאוויר מתחת לנסר הוא באמת רק ג' טפחים. ראו ציור ----->
ועוד שאלה: מה באמת הדין בציור כזה?
ועוד אחת: סוכה מסוככת כהלכתה, ושם על כולה נסרים רחבים ארבעה, האם פסולה, או שנאמר שכיוון שמסוככת כהלכתה אין הסכך הפסול מבטל סכך כשר.
ואם פסולה, מה הדין באותו ציור רק במקום נסרים שם סדינים (שבהם לא שייך כ"כ גזירת תקרה כמו בנסרים), האם גם אז פסולה? (שו"ע או"ח תרכט יט)
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום