מגילהטו ע"בכז תמוז תשע"ד14:25והיו נקראים לפני המלך / הודו_כי_טוב
מפורש שם שמעצמם היו נקראים איך בדיוק אז עוד לא היה אם-פי אפילו לא פטיפון אולי רק המילה "חשמל" במובן אחר כבר הופיע במעשה המרכבה
האם גם זה "מדרש" האם כל דבר שלא מתקבל במציאות מדרש הוא ? ואי אפשר להבין כפשוטו
פה מדובר במלך גוי ובגמרא רשום רשע למה שיזכה לנס כלשהוא או לאיזה מובן מדרשי ניסתר ?
עד חצי המלכות
מפרשים שהוא רומז לה על תבקשי על בית המקדש למה שיחשוב כך הרי הוא לא יודע שהיא ישראלית ? ומצוין שהמלך אמר לא המלך אחשוורוש כלום יעלה על הדעת שמלך העולם לא יסכים לבית מקדש ?
כמעט הכל פה מדרשים אם לא נשאל לא נדע
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום