התוס' בדף מז: מוכיחים ממצות תפילין שישנו איסור שימוש בתפילין גם אם לא נעשו לשם כך שגם משמשין א''צ חציבה לשם ע''ז אלא נאסרים.
והקשה רעק''א בגליון הש''ס מדוע תוס' לא הוכיח מגוף הסוגיא שהשתחוה לבית אסרו אע''פ שלא עשאו לכך?
ומתרץ החזו''א שבית הוא גופא ע''ז אך תוס' הוכיחו שגם משמשים ובמשמש ייתכן שצריך הזמנה בניגוד לע''ז גופא.
ייתכן שרעק''א לא רצה לחלק כך ולכן הקשה
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום