כ"מלכות שאינה הוגנת"? כלומר שאיננה שלטת במקום כתיבת הגט. וכן ראה ברש"י: "מי שהיה בבבל וכתב בשנת כך וכך למלכות אחרת". הרי המשנה נכתבה וודאי נערכה בארץ ישראל - ומדוע היא כותבת מנקודת מבט של היושב בבל?
הרי באותה מידה, וע"פ אותה הלכה, הכותב בארץ ישראל למלכות בבל - הגט פסול?!
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום