בבא מציעאצז ע"אד טבת תשע"ז12:36גדרה של מצוות ת"ת / אור חדש
אמרו ליה רבנן לרבא שאיל לן מר אקפיד אמר להו לאפקועי ממונאי קא בעיתו אדרבה אתון שאילתון לי דאילו אנא מצי אישתמוטי לכו ממסכתא למסכתא אתון לא מציתו לאישתמוטי ולא היא איהו שאיל להו ביומא דכלה אינהו שאילו ליה בשאר יומי
תי': אם היו משלמים על לימודם (נגד הדין??) פשוט שהיה שכירם בכל מצב, אם לא שילמו לא מובן כלל כיצד יהיה לו דין שכיר רק בגלל שהחליט לקיים בהם המצווה ללמד תורה, משל לאדם שאומר לחברו "בוא תענה אמן על הברכה שאני אברך תכף" היעלה על הדעת שבזה הופך לשכירו של החבר?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום