א. העיקרון הרי מובן שהאחרון חייב אם האבן ניזוקה או הזיקה , לשם מה אריכות דברים? ב. ואם הניח אבן על הדימוס והזיקה , כולם חייבים לשלם" , מן הסתם אין הכוונה לפירוט הקודם אלא לפועלים אשר שותפין בהנחת האבן ממש וכדברי רש"י "אלו שהיו שותפין במלאכה אחת ומשהניחו וכו'".
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום