הגמרא מביאה מעשה בעניין ה"מעמד": אחתיה דרמי בר פפא הווה נסיבא ליה לרב אוויא ושכיבא. עבד ליה (רב אוויא) מעמד ומושב. אמר רב יוסף: טעה בתרתי:טעה שאין עושים אלא הקרובים והוא עבד אפילו ברחוקין.
כלום אשתו איננה נחשבת כקרובה?! הרי אפילו כהם מיטמא לה.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום