זבחיםה ע"אח כסלו תשע"א15:00כשרין ולא מרצין / מתפעל
לגמרא פשוט שכאשר מקריבים את קרבן העולה של היולדת לאחר פטירתה, זה כשר ולא מרצה. נשאלת השאלה, מדוע זה כל כך פשוט לגמרא שזה לא מרצה? הרי ידוע שאומרים קדיש ולומדים משניות ויש מה שנקרא: "עילוי נשמה" לנפטר.
אז מאן יימר לן שאם מקריבים עבור האדם את הקרבן שלו שאין לו מזה עילוי נשמה גדול? זה כל כך מופרך?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום